STADLARA SIĞMADIK, TAŞTIK!
İlimizde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı bu yıl adeta tarihi bir coşkuyla kutlandı. Şehrimizin dört bir yanında düzenlenen etkinliklere binlerce vatandaş katılırken, kutlamalar meydanlardan stadyumlara, stadyumlardan sahalara taştı. Gençlerin ellerinde dalgalanan Türk bayraklarıyla oluşturduğu görsel şölen, Kayseri’de bayram ruhunu zirveye taşıdı.
Haberi Oku